Artykuły

Badanie reputacji marki - jak badać
2018-11-22

Badanie reputacji marki - jak badać   Marka to niematerialny zasób powiązany z produktem lub usługą. Marki są...

Więcej
Badanie satysfakcji pacjentów jako przykład podnoszenia jakości usług placówki medycznej
2018-10-22

Relacje są kluczowe Relacje z pacjentami są niezwykle ważne – stanowią bowiem podstawę budowania zaufania,...

Więcej
Zastosowanie SurvGo w procesie badania satysfakcji klientów
2018-05-23

Wśród podstawowych czynników wpływających na efektywność działania firmy, można wyznaczyć utrzymywanie zadowolenia...

Więcej
Jak radzić sobie z niezadowolonym klientem aby wygenerować zyski
2018-05-14

Często niezadowolony klient zostaje potraktowany jako ten, którego nie można już odzyskać. Jednak jest to błędne...

Więcej
Zadowolenie, które buduje przyszłość
2018-05-07

Klienci stanowią zasób firmy, który umożliwia realizowanie przyjętych strategii rozwojowych. W konsumencie przede...

Więcej