Na przełomie 2019 i 2020 roku na zlecenie Narodowego Funduszu Zdrowia eksperci z Centrum Badawczo-Rozwojowego...

Nasza współpraca przebiegała bardzo dobrze. Dostaliśmy pomoc i sugestie już na etapie przygotowania ankiety....

Współpraca z firmą Biostat nawiązana przez nas w celu realizacji badań...

Na zlecenie Miejskich Wodociągów i Oczyszczalni (MWiO) w Grudziądzu specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowego...

W okresie od czerwca do sierpnia 2020 roku na zlecenie TEB Akademia – instytucji współpracującej z Wyższymi...

W 2018 roku specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat mieli okazję zrealizować terenowe badanie dotyczące...

Na zlecenie firmy PANEK SA – lidera branży mobilności samochodowej Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat...

Na zlecenie polskiego oddziału firmy Kluber Lubrication w okresie od września do października 2021 roku Centrum...

W okresie od czerwca do września 2022 roku Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat zrealizowało badanie potrzeb i...

W listopadzie i grudnia 2017 roku specjaliści Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat zrealizowali badanie...

Przedkładam referencje dla firmy BIOSTAT, której wieloletnie doświadczenie w pracy nad projektami badawczymi i...

Wdrożenie narzędzia informatycznego do monitorowania poziomu satysfakcji klientów współpracującego z...

Badanie opinii i oczekiwań osób korzystających z Wodnego Parku wobec strefy SPA & Wellness. Wyniki...

Badanie wśród klientów urzędów przed i po realizacji projektu. 2014r. „Sprawdź i zmień - poprawa jakości...

Cykliczne badania satysfakcji klientów i opinii potencjalnych klientów. Firma podjęła stałą współprace i zleciła...

Badanie satysfakcji  wśród byłych i obecnych klientów firmy- 2014 r. Badaniu zostały poddane obszary takie,...

Specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat przeprowadzili badanie satysfakcji wśród najemców powierzchni...

Na przełomie 2019 i 2020 roku Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat przeprowadziło badanie komunikacji marki Shoper,...

Na zlecenie firmy Taurus Sea Power - dystrybutora łodzi motorowych, śnieżnych i wodnych skuterów oraz quadów...

W okresie od października 2020 do lutego 2021 roku specjaliści Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat przeprowadzili...

Okresie od sierpnia do listopada 2012 roku firma Biostat uczestniczyła w projekcie badawczym dotyczącym poziomu...

Biostat przez 3 lata z rzędu (w okresie od 2012 do 2014) uczestniczył w realizacji projektu „Benchmarking –...

W 2015 roku  na zlecenie Wojewódzkich Urzędów Pracy województw dolnośląskiego i pomorskiego eksperci firmy...

Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji klientów?

Badania satysfakcji klientów pomagają budować silne relacje z klientami i zwiększać konkurencyjność, umożliwiając uzyskiwanie informacji zwrotnych od klientów, zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań oraz ulepszanie oferty produktów i usług.

Jak często powinno się wykonywać badania satysfakcji klientów?

Częstotliwość przeprowadzania badań satysfakcji klientów zależy od specyfiki branży i działalności, ale generalnie zalecamy regularne badania, na przykład co sześć miesięcy lub raz w roku, w celu monitorowania zmian w zadowoleniu klientów.

O co warto zapytać w badaniu?

Oprócz pytań dotyczących ogólnego zadowolenia klienta, jakości produktów i usług, obsługi klienta, dostępności i cen, przydatne byłoby uwzględnienie pytań dotyczących sugestii i uwag klientów dotyczących poprawy usług.

Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony