Wdrożenie narzędzia informatycznego do monitorowania poziomu satysfakcji klientów współpracującego z Elektronicznym Systemem Obiegu Dokumentów.

Badanie opinii i oczekiwań osób korzystających z Wodnego Parku wobec strefy SPA & Wellness. Wyniki przeprowadzonego badania precyzyjnie określają rzeczywiste i zweryfikowane oczekiwania ludzi, którzy korzystają z Wodnego Parku wobec strefy SPA & Wellness.

Badanie wśród klientów urzędów przed i po realizacji projektu. 2014r. „Sprawdź i zmień - poprawa jakości funkcjonowania urzędów JST Pajęczno, Poddębice, Świnice Warckie, Skomlin, Zapolic”

Cykliczne badania satysfakcji klientów i opinii potencjalnych klientów. Firma podjęła stałą współprace i zleciła nam cykliczne badania dotyczące opinii i satysfakcji klientów.

Badanie satysfakcji  wśród byłych i obecnych klientów firmy- 2014 r. Badaniu zostały poddane obszary takie, jak: okres współpracy, częstotliwość kontaktów, czynniki rozpoczęcia współpracy oraz ocenę jakości usług.