Baza wiedzy

Różnica między zadowoleniem klienta, a rozkoszą klienta
2018-10-25

Zadowolony klient to cel, do którego dąży każde przedsiębiorstwo. Poziom zadowolenia klienta, który wykracza poza...

Więcej
Jak możemy polepszyć opiekę nad pacjentem?
2018-10-09

Poprawa opieki nad pacjentami stała się priorytetem dla wszystkich podmiotów świadczących opiekę zdrowotną, której...

Więcej
Co wpływa na wizerunek marki?
2018-09-28

Każdemu przedsiębiorcy, zarówno małej jak i dużej firmy zależy na wizerunku swojej marki. Dzieje się tak głównie...

Więcej
Warunki Uzyskiwania Przewagi
2018-03-26

Uzyskanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa wymaga współcześnie: Zapatrywania się na satysfakcję...

Więcej
Jakie korzyści daje badanie satysfakcji klientów?
2018-03-26

Badanie satysfakcji klienta to narzędzie marketingowe, z którego chętnie korzystają właściciele firm. Bez wątpienia...

Więcej