Zatrzymaj niezadowolonego klienta i zwiększ sprzedaż

Klient dokonuje zakupu bądź korzysta z naszych usług

Po dokonanej transakcji wysyłamy do klienta mail bądź SMS z pytaniem, czy jest zadowolony z przebiegu procesu sprzedażowego. Klient odpowiada TAK lub NIE

Tym klientom, którzy odpowiedzieli pozytywnie (TAK) na zadane pytanie o satysfakcję, dziękujemy za wzięcie udziału w badaniu

W przypadku odpowiedzi negatywnej (NIE) , do klienta niezadowolonego w ciągu 24 godzin dzwoni konsultant

Podczas rozmowy z niezadowolonym klientem, konsultant ustala dlaczego klient jest nieusatysfakcjonowany, notuje jego uwagi oraz opinie. Pyta również o to, jakie ma propozycje zmiany, aby firma mogła się rozwijać i iść w dobrym kierunku.

Po rozmowie z konsultantem klient otrzymuje rabat na zakupy, bony czy też firmowe gadżety. Budujemy dzięki temu pozytywny wizerunek marki, a to sprawia, że klient przychylnie patrzy na firmę.

Badanie kończy się opracowaniem raportu, w którym uwzględnione zostają uwagi klientów oraz ich propozycje zmian. Dzięki dotarciu do niezadowolonych klientów i udzieleniu rabató, zwiększamy ilość zadowolonych klientów, minimalizując ilość tych, którzy są niezadowoleni.

Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony