Badanie satysfakcji klienta z wizyty w hotelu

Prosimy o wprowadzenie daty zameldowania?
Prosimy o wprowadzenie daty wymeldowania?
Jaki rodzaj apartamentu Pan/i zarezerwował?
Prosimy o ocenę elementów w skali od 1 do 5 (gdzie 1 oznacza najniższą ocenę, a 5 najwyższą)
  1 2 3 4 5
Standard apartamentu
Cena apartamentu
Jakość posiłków
Cena posiłków
Uprzejmość obsługi
Lokalizacja hotelu
Skąd dowiedział/a się Pan/i o naszym obiekcie?
Czy poleciłbyś nasz obiekt swoim znajomym?
Zdecydowanie nie
Zdecydowanie nie
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Zdecydowanie tak
Zdecydowanie tak
Co możemy poprawić w naszym obiekcie? [pytanie warunkowe dla krytyków marki z pytania NPS]
Inne szablony ankiet online
Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji klienta?

Badania satsyfakcji klienta pozwalają poznać opinie i potrzeby klientów. Dzięki badaniom satysfakcji klient może wyrazić swoje oczekiwania i zwrócić uwagę na ewentualne niedociągnięcia w oferowanej przez firmę usłudze lub produkcie. Dodatowo przeprowadzenie badań pozwala poprawić jakość usług i produktów, zwiększyć lojalność klientów, zwiększyć zyski

Dlaczego warto zdecydować się na badanie przeprowadzone w formie ankiet online?

Badanie ankietowe online oferuje wiele korzyści, takich jak niższe koszty, szybkość i wygodę, prostotę w dotarciu do większej liczby respondentów, łatwość analizy danych i możliwość automatyzacji części procesów.

Jakie są najważniejsze kroki po przeprowadzeniu badania satysfakcji klienta?

Istotne jest analizowanie zgromadzonych danych i wniosków, aby zidentyfikować kluczowe obszary do poprawy. Następnie, na podstawie tych wyników, można opracować plan działania i wprowadzać zmiany mające na celu podniesienie poziomu satysfakcji klientów. Ważne jest również informowanie klientów o wynikach badania oraz podjęcie działań w celu odpowiedzi na ich uwagi i sugestie.

Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony