
Zatrzymaj niezadowolonego klienta i zwiększ sprzedaż
Klient dokonuje zakupu bądz korzysta z naszych usług



Po dokonanej transakcji wysyłamy do klienta mail bądź SMS z pytaniem, cz jest zadowolony z przebiegu procesu sprzedażowego.Klient odpowiada TAK lub NIE



Tym klientom, którzy odpowiedzieli pozytywnie (TAK) na zadane pytanie o satysfakcję, dziękujemy za wzięcie udziału w badaniu

W przypadku odpowiedzi negatywnej (NIE) , do klinta niezadowolonego w ciągu 24 godzin dzwoni konsultant



Podczas rozmowy z niezadowolonym klientem, konsultant ustala dlaczego klient jest nieusatysfakcjonowany, notuje jego uwagi oraz opinie. Pyta również o to, jakie ma propozycje zmiany, aby firma mogła się rozwijać i iść w dobrym kierunku.


Po rozmowie z konsultantem klient otrzymuje rabat na zakupy, bony czy też firmowe gadżety. Budujemy dzięki temu pozytywny wizerunek marki, a to sprawia, że klient przychylnie patrzy na firmę.


Badanie kończy się opracowaniem raportu, w którym uwzględnione zostają uwagi klientów oraz ich propozycje zmian. Dzięki dotarciu do niezadowolonych klientów i udzieleniu rabató, zwiększamy ilość zadowolonych klientów, minimalizując ilość tych, którzy są niezadowoleni.


Nasze realizacje

Wdrożenie narzędzia informatycznego do monitorowania poziomu satysfakcji klientów współpracującego z Elektronicznym Systemem Obiegu Dokumentów.

Badanie opinii i oczekiwań osób korzystających z Wodnego Parku wobec strefy SPA & Wellness. Wyniki przeprowadzonego badania precyzyjnie określają rzeczywiste i zweryfikowane oczekiwania ludzi, którzy korzystają z Wodnego Parku wobec strefy SPA & Wellness.

Badanie wśród klientów urzędów przed i po realizacji projektu. 2014r. „Sprawdź i zmień - poprawa jakości funkcjonowania urzędów JST Pajęczno, Poddębice, Świnice Warckie, Skomlin, Zapolic”

Cykliczne badania satysfakcji klientów i opinii potencjalnych klientów. Firma podjęła stałą współprace i zleciła nam cykliczne badania dotyczące opinii i satysfakcji klientów.

Badanie satysfakcji wśród byłych i obecnych klientów firmy- 2014 r. Badaniu zostały poddane obszary takie, jak: okres współpracy, częstotliwość kontaktów, czynniki rozpoczęcia współpracy oraz ocenę jakości usług.