Artykuły

 
Badanie satysfakcji klientów placówki medycznej  – jakie korzyści płyną z realizacji badania i jak przeprowadzić taki pomiar?
Badanie satysfakcji klientów placówki medycznej – jakie korzyści płyną z realizacji badania i jak przeprowadzić taki pomiar?
2023-04-11

Podstawą działalności każdego podmiotu gospodarczego jest klient, którego poziom satysfakcji w istotny sposób wpływa...

Więcej
NPS – jak obliczyć ten wskaźnik oraz jak interpretować jego wartość?
NPS – jak obliczyć ten wskaźnik oraz jak interpretować jego wartość?
2023-02-28

W badaniach satysfakcji klientów spotkać się możemy z różnego rodzaju wskaźnikami. Jednym z tych, które najczęściej...

Więcej
Badanie klientów branży jubilerskiej – czego może dotyczyć i za pomocą jakich technik je zrealizować?
Badanie klientów branży jubilerskiej – czego może dotyczyć i za pomocą jakich technik je zrealizować?
2023-02-21

Branża jubilerska stanowi istotną gałąź polskiej gospodarki. Ocenia się, że wartość tego rynku może stanowić od 3 do...

Więcej
Jakie techniki badawcze wykorzystać przy okazji badań satysfakcji klienta?
Jakie techniki badawcze wykorzystać przy okazji badań satysfakcji klienta?
2023-02-13

Badania satysfakcji klienta realizowane są na ogół z wykorzystaniem technik ilościowych. Oznacza to, iż tego rodzaju...

Więcej
8 praktycznych wskazówek dotyczących tego, jak skutecznie zachęcić klientów do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji
8 praktycznych wskazówek dotyczących tego, jak skutecznie zachęcić klientów do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji
2023-02-06

Badania satysfakcji klientów stanowią ważny element diagnozy przedsiębiorstwa. Dzięki ich przeprowadzeniu możemy...

Więcej
Badanie satysfakcji klientów dużej sieci handlowej – jak można je przeprowadzić?
Badanie satysfakcji klientów dużej sieci handlowej – jak można je przeprowadzić?
2023-01-30

W ostatnich trzech dekadach można było obserwować w Polsce pojawienie się wielu sieci handlowych – zarówno tych...

Więcej
badania opinii klientów badania satysfakcji klienta badania satysfakcji klientów badanie opinii klienta badanie satysfakcji klienta
Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony