Na przełomie 2019 i 2020 roku na zlecenie Narodowego Funduszu Zdrowia eksperci z Centrum Badawczo-Rozwojowego...

Nasza współpraca przebiegała bardzo dobrze. Dostaliśmy pomoc i sugestie już na etapie przygotowania ankiety....

Współpraca z firmą Biostat nawiązana przez nas w celu realizacji badań...

Na zlecenie Miejskich Wodociągów i Oczyszczalni (MWiO) w Grudziądzu specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowego...

W okresie od czerwca do sierpnia 2020 roku na zlecenie TEB Akademia – instytucji współpracującej z Wyższymi...

W 2018 roku specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat mieli okazję zrealizować terenowe badanie dotyczące...

Na zlecenie firmy PANEK SA – lidera branży mobilności samochodowej Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat...

Na zlecenie polskiego oddziału firmy Kluber Lubrication w okresie od września do października 2021 roku Centrum...

W okresie od czerwca do września 2022 roku Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat zrealizowało badanie potrzeb i...

W listopadzie i grudnia 2017 roku specjaliści Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat zrealizowali badanie...

Przedkładam referencje dla firmy BIOSTAT, której wieloletnie doświadczenie w pracy nad projektami badawczymi i...

Wdrożenie narzędzia informatycznego do monitorowania poziomu satysfakcji klientów współpracującego z...

Badanie opinii i oczekiwań osób korzystających z Wodnego Parku wobec strefy SPA & Wellness. Wyniki...

Badanie wśród klientów urzędów przed i po realizacji projektu. 2014r. „Sprawdź i zmień - poprawa jakości...

Cykliczne badania satysfakcji klientów i opinii potencjalnych klientów. Firma podjęła stałą współprace i zleciła...

Badanie satysfakcji  wśród byłych i obecnych klientów firmy- 2014 r. Badaniu zostały poddane obszary takie,...

Specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat przeprowadzili badanie satysfakcji wśród najemców powierzchni...

Na przełomie 2019 i 2020 roku Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat przeprowadziło badanie komunikacji marki Shoper,...

Na zlecenie firmy Taurus Sea Power - dystrybutora łodzi motorowych, śnieżnych i wodnych skuterów oraz quadów...

W okresie od października 2020 do lutego 2021 roku specjaliści Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat przeprowadzili...

Okresie od sierpnia do listopada 2012 roku firma Biostat uczestniczyła w projekcie badawczym dotyczącym poziomu...

Biostat przez 3 lata z rzędu (w okresie od 2012 do 2014) uczestniczył w realizacji projektu „Benchmarking –...

W 2015 roku  na zlecenie Wojewódzkich Urzędów Pracy województw dolnośląskiego i pomorskiego eksperci firmy...

badania opinii klienta badania opinii klientów badania satysfakcji klienta tajemniczy klient
Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji klientów?

Badania satysfakcji klientów pomagają budować silne relacje z klientami i zwiększać konkurencyjność, umożliwiając uzyskiwanie informacji zwrotnych od klientów, zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań oraz ulepszanie oferty produktów i usług.

Jak często powinno się wykonywać badania satysfakcji klientów?

Częstotliwość przeprowadzania badań satysfakcji klientów zależy od specyfiki branży i działalności, ale generalnie zalecamy regularne badania, na przykład co sześć miesięcy lub raz w roku, w celu monitorowania zmian w zadowoleniu klientów.

O co warto zapytać w badaniu?

Oprócz pytań dotyczących ogólnego zadowolenia klienta, jakości produktów i usług, obsługi klienta, dostępności i cen, przydatne byłoby uwzględnienie pytań dotyczących sugestii i uwag klientów dotyczących poprawy usług.

Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony