Artykuły

 
Jak zidentyfikować przyczyny niskiego wskaźnika poleceń (NPS) w instytucjach finansowych?
2025-11-12

Wskaźnik Net Promoter Score (NPS) stał się w ostatnich latach jednym z najważniejszych mierników lojalności klienta....

Więcej
Jak wykorzystać ankiety do wykrywania krytycznych punktów styku klienta z instytucją edukacyjną?
2025-11-05

W relacji klient–instytucja edukacyjna (czy będzie to uczelnia, szkoła językowa, czy ośrodek kształcenia...

Więcej
Jak szybko zidentyfikować pacjentów na granicy rezygnacji i zapobiec ich odejściu z usług medycznych?
2025-10-29

W branży medycznej, tak jak w każdej opartej na relacjach, kluczowe znaczenie ma nie tylko pozyskanie pacjenta, ale...

Więcej
Jak poprawić terminowość realizacji zamówień dzięki analizie opinii klientów w branży ecommerce?
2025-10-22

Terminowość dostaw to jedno z kluczowych kryteriów oceny jakości obsługi w e-commerce. Nawet najlepszy produkt nie...

Więcej
Materiały informacyjne a decyzje zakupowe w branży telekomunikacyjnej
2025-10-15

W dobie informacyjnego przesytu konsumenci oczekują prostych, konkretnych i pomocnych komunikatów. Szczególnie...

Więcej
Jak badać wpływ przedstawicieli handlowych na lojalność klientów B2B w branży budowlanej?
2025-10-08

W sektorze budowlanym relacje międzyludzkie odgrywają kluczową rolę. Wśród wielu czynników wpływających na lojalność...

Więcej
Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji klientów?

Warto ponieważ pozwalają uzyskać informacje zwrotne od klientów, zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania oraz doskonalić ofertę produktów lub usług, co przyczynia się do budowy silnych relacji z klientami i zwiększenia konkurencyjności.

Jakie są główne korzyści płynące z badań satysfakcji klientów?

Główne korzyści płynące z badań satysfakcji klientów to lepsze zrozumienie klientów i ich potrzeb, identyfikacja obszarów do poprawy, budowanie lojalności klientów, zwiększenie satysfakcji i retencji klientów oraz wzrost rentowności biznesu.

Jakie pytania warto zawrzeć w badaniach satysfakcji klientów?

Warto zawrzeć pytania dotyczące ogólnej satysfakcji klientów, jakości produktów/usług, obsługi klienta, dostępności, cen, oraz pytania o sugestie i uwagi klientów dotyczące poprawy jakości obsługi.

Polecane serwisy:
Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony