Ankieta oceny jakości cyfrowej obsługi klienta w instytucjach kultury

Płeć
Wiek
Miejsce zamieszkania
Jak oceniasz łatwość znalezienia informacji na stronie instytucji kultury (np. godziny, ceny, dostępność)?
Czy kiedykolwiek przerwałeś/aś zakup biletu online, bo coś Cię zniechęciło lub nie zadziałało?
Wybierz, które z tych elementów uważasz za NAJBARDZIEJ denerwujące w cyfrowej obsłudze instytucji kultury (można wybrać kilka):
Jakie formy kontaktu online preferujesz? (Można wybrać kilka)
Czy zdarzyło Ci się poczuć, że instytucja kultury naprawdę „słucha” Cię online (np. szybko reaguje, uwzględnia Twoje uwagi)?
Jak oceniasz czas reakcji instytucji na Twoje pytanie online?
Wyobraź sobie, że możesz „przeprojektować” cyfrową obsługę jednej instytucji kultury. Co byś zmienił/a w pierwszej kolejności?
Czy w ciągu ostatniego roku byłeś/byłaś uczestnikiem wydarzenia online organizowanego przez instytucję kultury?
Jak oceniasz ogólną jakość cyfrowej obsługi klienta w instytucjach kultury, z których korzystałeś/aś?
Na ile prawdopodobne jest, że polecisz daną instytucję kultury swoim znajomym ze względu na jej cyfrową obsługę?
wcale nie polecę
wcale nie polecę
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
zdecydowanie polecę
zdecydowanie polecę
Inne szablony ankiet online
Polecane serwisy:
Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony