Ankieta satysfakcji klienta dużej sieci handlowej

Płeć
Wiek
Status zawodowy
Osiągane miesięczne dochody netto (na rękę)
Jak często robisz zakupy w markecie XYZ?
W skali od 1 do 5 (gdzie 1 jest oceną najniższą, 5 oceną najwyższą) oceń nasz market pod względem:
Uprzejmość personelu
Czystości i ogólnego porządku
Łatwości odnajdywania produktów
Dostępności produktów
Atrakcyjność cenową produktów
Czy kiedykolwiek zdarzyło się, że nie znalazłeś w naszym markecie poszukiwanego przez siebie produktu
Jakie są główne powody, dla którego robisz zakupy w naszym markecie:
Inne szablony ankiet online
Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Jak przekonać klientów do udziału w badaniu?

Istnieją różne sposoby zachęcania klientów do udziału w badaniu. Dobrym sposobem jest połączenie udziału w badaniu z jakąś formą nagrody – np. w postaci zniżki na następne zakupy.

Kiedy otrzymam raport z badania? Jak on wygląda?

Raport jest opracowywany po zakończeniu badania. Zazwyczaj jego przygotowanie zajmuje od 2 do 4 tygodni. Wyniki badania zostają przedstawione w formie opisowej oraz graficznej (tabele, wykresy, diagramy itd.). W ostatniej części raportu zawarte są zazwyczaj wnioski oraz rekomendacje. Raport może przybrać formę pliku tekstowego lub prezentacji Power Point.

Jak zlecić badanie?

W celu nawiązania współpracy i poznania szczegółowej oferty Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat® należy skontaktować się telefonicznie (+48) 668 300 664 lub mailowo: biuro@biostat.com.pl.

Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony