Badanie satysfakcji klienta kawiarni

Płeć
Wiek
Status zawodowy
Osiągane miesięczne dochody netto (na rękę)
Jaki napój wypił/a Pan/i podczas ostatniej wizyty w naszej kawiarni?
Czy skorzystał Pan/i z naszej oferty gastronomicznej?
Prosimy o ocenę na skali 1 do 5 poszczególnych aspektów wizyty w kawiarni?
Jakość napoju
Jakość jedzenia
Komfort
Jakość obsługi
Lokalizację kawiarni
Czy poleciłbyś naszą kawiarnię swoim znajomym?
Zdecydowanie nie
Zdecydowanie nie
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Zdecydowanie tak
Zdecydowanie tak
Inne szablony ankiet online
Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Czy mogę skorzystać z waszego kwestionariusza do stworzenia własnego badania?

Tak, przygotowujemy nasze ankiety aby służyły naszym klientom.

Czy badanie satysfakcji klienta można przeprowadzić w kawiarni?

Tak, możesz przeprowadzić badanie na miejscu z użyciem kiosku do realizacji ankiet. Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat wypozycza na czas badania takie kioski. Napisz do nas na biuro@biostat.com.pl

Jakie są główne cele badania satysfakcji klienta?

To ocena ogólnego poziomu satysfakcji klientów, identyfikacja czynników wpływających na ich satysfakcję, zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów, ocena jakości obsługi lub produktów/usług, odkrywanie obszarów do doskonalenia oraz zwiększenie lojalności klientów.

Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony