Badanie satysfakcji klienta – Sklep internetowy

Płeć
Wiek
Status zawodowy
Osiągane miesięczne dochody netto (na rękę)
Czy podczas ostatniej wizyty dokonał/a Pan/i zakupu w sklepie internetowym?
Jaki/e produkty zakupił/a Pan/i w sklepie internetowym? [pytanie warunkowe dla ankietowanych, którzy dokonali zakupu]
Dlaczego dokonał/a Pan/i zakupu? [pytanie warunkowe dla ankietowanych, którzy dokonali zakupu]
Dlaczego nie dokonał/a Pan/i zakupu? [pytanie warunkowe dla ankietowanych, którzy nie dokonali zakupu]
Czy poleciłbyś nasz sklep swoim znajomym?
Zdecydowanie nie
Zdecydowanie nie
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Zdecydowanie tak
Zdecydowanie tak
Co moglibyśmy poprawić? [pytanie warunkowe dla krytyków z pytania NPS]
Inne szablony ankiet online
Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
W jakiej formie można rozesłać zaproszenia do badania satysfakcji klienta?

Kwestionariusz ankiety można rozesłać za pomocą uniwersalnego linku, indywidualnie na e-mail bądź numer telefonu. Dodatkowo dla przedsiębiorstw posiadających stacjonarne sklepy istnieje możliwość wygenerowania kodu QR, który po zeskanowaniu przeniesie klienta do badania.

Czym są badania satysfakcji klienta?

Badania satysfakcji klienta polegają na zbieraniu informacji od klientów na temat jakości produktów lub usług oferowanych przez dane przedsiębiorstwo. Celem jest zrozumienie, jak klienci oceniają jakość świadczonych usług i co jest dla nich ważne. Informacje te pozwalają na ulepszanie swoich produktów i usług i zwiększanie satysfakcji klientów co bezpośrednio wpływa na lojalność klientów.

Jakie pytania mogą być zawarte w ankiecie badania satysfakcji klienta?

Pytania mogą dotyczyć różnych aspektów doświadczenia klienta, takich jak jakość obsługi, produkty/usługi, dostępność, czas oczekiwania, profesjonalizm personelu, łatwość kontaktu, czy też oczekiwania i sugestie klientów. Ważne jest, aby pytania były jasne, konkretne i pozwalały na zbieranie konkretnych danych.

Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony