Jak często korzysta Pan/Pani z usług bankowych online (np. w aplikacji mobilnej, bankowości internetowej)?
Jakie typy usług bankowych Pan/Pani najczęściej wykorzystuje?
W jakim stopniu zgadza się Pan/Pani z poniższymi stwierdzeniami dotyczącymi banku? ( 1= zdecydowanie się nie zgadzam, 5= zdecydowanie się zgadzam)
Bank, z którego Pan/Pani korzysta, stale wprowadza nowe funkcjonalności
Nowe technologie bankowe ( np. aplikacje mobilne, chatboty, usługi NFC) są intuicyjne i łatwe w obsłudze
Bank dobrze informuje mnie o nowych usługach/ funkcjach
Jestem otwarty/a na korzystanie z nowych technologii bankowych
Obawiam się problemów związanych z bezpieczeństwem przy nowych funkcjach bankowych
Proszę wskazać, które z poniższych funkcjonalności/technologii bankowych uważa Pan/Pani za najbardziej przydatne?
Czy korzysta Pan/Pani z aplikacji mobilnej banku częściej niż z bankowości internetowej na komputerze?
Jakie z poniższych elementów innowacyjnych w banku uważa Pan/Pani za istotne dla poprawy doświadczenia klienta? ( 1= mało istotne, 5= bardzo istotne)
Szybka i bezproblemowa rejestracja konta
Personalizowane rekomendacje finansowe (np. sugestie oszczędzania, inwestycji)
Integracja aplikacji bankowej z innymi narzędziami (np. księgowość, budżet domowy)
Powiadomienia/alerty w czasie rzeczywistym (np. podejrzane transakcje, limity wydatków)
Wsparcie głosowe/asystent głosowy w aplikacji
Bezpieczeństwo transakcji (np. biometryczne potwierdzenie, analiza zachowań)
Jakie bariery według Pana/Pani ograniczają lub spowalniają rozwój innowacyjności w banku?
Co najbardziej ceni Pan/Pani w innowacyjnych usługach bankowych? (np. szybkość, wygodę, automatyzację)
Jakie funkcjonalności lub technologie chciał(a)by Pan/Pani zobaczyć w przyszłości w banku? (np. nowe typy usług, integracje, AI, biometria, lepsze zabezpieczenia)
Czy ma Pan/Pani dodatkowe uwagi lub sugestie dotyczące innowacyjności w banku?