Badanie satysfakcji klientów branży jubilerskiej

Prowadzisz sklep jubilerski i chcesz podnieść jakość świadczonych usług? Sprawdź naszą ankietę badania satysfkacji klientów branży jubilerskiej. 

Płeć:
Dochód:
Miejsce zamieszkania:
Proszę pomyśleć o polskich producentach biżuterii. Proszę podać nazwy wszystkich producentów, którzy przyjdą Panu(i) do głowy:
Odpowiedź 1
Odpowiedź 2
Odpowiedź 3
Czasami trudno jest sobie przypomnieć konkretnych producentów biżuterii. W związku z tym poniżej znajduje się lista polskich producentów zajmujących się wyrobem biżuterii. Proszę wskazać tych, z którymi się Pan/i zatknął/ęła.
Proszę wskazać jakie produkty kojarzą się Panu z producentem XYZ
Czy posiada Pan/i biżuterię producenta XYZ?
Na skali od 1 do 10 określ w jakim stopniu polecałabyś noszenie biżuterii producenta XYZ bliskim Ci osobom? [pytanie warunkowe dla osób posiadających biżuterię producenta XYZ]
Zdecydowanie nie
Zdecydowanie nie
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Zdecydowanie tak
Zdecydowanie tak
Inne szablony ankiet online
Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Jakie są zalety prowadzenia badań na panelu badawczym Badanie-Opinii.pl?

Do największych zalet badań realizowanych na panelu badawczym Badanie-Opinii.pl można zaliczyć szybkość realizacji, stosunkowo niski koszt realizacji badania, możliwość podglądu cząstkowych wyników badania w trakcie jego trwania, możliwość precyzyjnego określenia cech, jakie muszą spełniać paneliści, aby zostać włączeni do badania. Z uwagi na to, że na panelu zarejestrowanych jest ponad 150 tysięcy panelistów o różnych cechach społeczno-demograficznych, toteż możliwe jest znalezienie pośród tej grupy takich osób, które będą spełniać określone przez nas kryteria.

Czy na panelu mogę zrealizować własną ankietę?

Tak, często przygotowujemy narzędzia badawcze dla naszych klientów. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie aby wykorzystac gotową ankietę, na życzenie klienta taką ankietę moga dodatkowo skonsultować nasi eksperci.

Jak często powinno się przeprowadzać badanie satysfakcji klienta?

Częstotliwość przeprowadzania badania satysfakcji klienta zależy od specyfiki firmy i branży, ale zazwyczaj rekomenduje się przeprowadzenie go co najmniej raz w roku. Istotne jest również monitorowanie zmian w czasie i regularne aktualizowanie badania w celu utrzymania aktualności i skuteczności.

Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony