Badanie satysfakcji klientów – podróż pociągiem

Płeć
Wiek
Status zawodowy
Osiągane miesięczne dochody netto (na rękę)
Prosimy o podanie trasy, którą Pan/i podróżował
Jak często podróżuje Pan/i pociągiem?
Jaki był cel Pana/i podróży?
Prosimy o zaznaczenie poziomu zadowolenia z poszczególnych aspektów:
Ocena
Czas przejazdu
Punktualność
Czystość pociągu
Komfort przejazdu
Uprzejmość obsługi
Informacje na temat przejazdu
Czy podczas twojej podróży miał/a Pan/i możliwość skorzystania z oferty gastronomicznej?
Czy Pana/i pociąg posiadał wagon restauracyjny? [pytanie warunkowe dla ankietowanych, którzy mieli możliwość skorzystania z oferty gastronomicznej podczas przejazdu]
Czy jest Pan/i zadowolony z oferty gastronomicznej proponowanej w wagonie restauracyjnym? [pytanie warunkowe dla osób, które podczas przejazdu mogły skorzystać z oferty wagonu restauracyjnego]
Co moglibyśmy zmienić w naszej ofercie gastronomicznej? [pytanie warunkowe dla osób niezadowolonych z oferty gastronomicznej]
Inne szablony ankiet online
Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Dlaczego warto badać satysfakcję klientów?

Zadowoleni klienci to przede wszystkim powracający klienci. Dodatkowo zadowolony klient skłonny jest polecać dalej usługi i produkty, z których jest zadwolony, co bezpośrednio przekłąda się na zyski przedsiębiorstwa.

Gdzie mogę samodzielnie zrealizować badanie?

Badanie satysfakcji klienta możesz zrealizować samodzielnie w programie do realizacji ankiet online SurvGo. Znajdziesz tam przygotowane wzory ankiet oraz możlwiość tworzenia dowolnego badania w kreatorze. W SurvGo łatwiej też przeanalizujesz zebrane wyniki dzięki mozlwiosći generwoania uproszczonego raportu badawczego.

Jakie są metody zbierania danych w badaniu satysfakcji klienta?

Najczęściej stosowane to ankiety online, rozmowy telefoniczne, wywiady osobiste, fokus grupy, czy analiza treści z mediów społecznościowych. 

Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony