Ankieta zadowolenia klienta w branży turystycznej i hotelarskiej

Płeć
Wiek
Jak często korzysta Pan/Pani z usług hoteli lub pensjonatów w ciągu roku?
Z jakiego rodzaju obiektów turystycznych Pan/Pani korzysta?
Jak ocenia Pan/Pani jakość obsługi klienta (uprzejmość, profesjonalizm, dostępność personelu)?
Jak ocenia Pan/Pani czystość i standard pokoi oraz części wspólnych?
Jak ocenia Pan/Pani stosunek jakości usług do ceny?
Które elementy oferty są dla Pana/Pani najważniejsze przy wyborze hotelu/pensjonatu?
Jak ocenia Pan/Pani dostępność udogodnień w hotelu (np. parking, Wi-Fi, strefa wellness, siłownia)?
Jak ocenia Pan/Pani dostępność dodatkowych usług (np. atrakcje turystyczne, organizacja wycieczek, transfery)?
Jak bardzo prawdopodobnie jest, że poleci Pan/Pani wybrany hotel znajomym lub rodzinie?
Co, Pana/Pani zdaniem, powinno zostać poprawione w usługach hotelowych, z których Pan/Pani korzystał(a)?
Inne szablony ankiet online
Polecane serwisy:
Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony