Metoda, która daje nowe możliwości

Badania satysfakcji klientów

Zwracając uwagę na pojawiające się innowacyjne narzędzie, które można wykorzystać w procesach badawczych warto odnieść się do metody, jaką są badania online. Pozwalają one na dotarcie do szerokiego grona odbiorców przy wykorzystaniu minimalnych nakładów finansowych. Tym samym podejmowany projekt badawczy może odnosić się do rozmaitych kwestii, a sama realizacja badania pozbawiona jest obciążenia, którym może być efekt ankietera.

 

Badanie nie dla wszystkich

Uwzględniając pojawiające się wyzwania należy zaznaczyć, że metody zorientowane na internetowym kontakcie z ankietowanym:

Jednak należy zauważyć, iż ankiety online nie nada się do badania wszystkich grup. Przede wszystkim metoda ta nie okaże się trafna, jeśli badaniu będzie podlegała grupa osób starszych, którzy to często nie posiadają dostępu do Internetu lub nie potrafią go swobodnie obsługiwać.

 

Ankietowany na właściwej pozycji

Za jedną z największych zalet badań przeprowadzanych za pośrednictwem Internetu można uznać swobodę wypowiedzi:

Stąd też pozyskane dane można uznać za pełnowartościowe oraz wnoszące konkretny głos w rozwój badanego zagadnienia. Przywołane badania w szczególności ceni się za komfortową pozycję ankietowanego, co pozwala mu na zachowanie prawdomówności.

 

 

Proces, który daje szanse

Same procesy badawcze przeprowadza się, aby zrozumieć zachodzące zdarzenia oraz zyskać szansę na polepszenie swojej pozycji bądź jej umocnienie. Jeśli proces badawczy będzie opierał się na badaniu online zyska się szansę na:

 

 

Klient pozwala zrozumieć…

Warto zapamiętać, że podejmowane działania nakierowane są na wydobywanie, gromadzenie i interpretowanie danych. Informacje, które zostaną pozyskane w procesach badawczych powinny zostać wykorzystane w założonym celu. Badania online korzystając z nowoczesnej formy kontaktu umożliwiają wprowadzanie nowych wartości w kontakcie z klientami, a tym samym otwierają drogę do lepszego zrozumienia faktycznej sytuacji. Dzięki wsłuchaniu się w głos odbiorcy możliwym jest udoskonalenie swojej oferty oraz podjęcie nowych wyzwań

Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Jakie są metody przeprowadzania badań?

Badania można przeprowadzić z użyciem ankiet metodą CAWI, CATI, CAPI, PAPI. Niektóre badania realziowane są za pomocą wywaidów indywidualnych IDI czy wywiadów grupowych FGI.

Która metoda badań jest najlepsza?

Nie można jednoznacznie wyznaczyć najlepszej metody badawczej. Największą popularnością cieszy się metoda CAWI polegajaca na rozsyłaniu ankiet online ze względu na szybkość przeprowadzonych badań oraz niski koszt badania. 

Jakie korzyści niesie ze sobą korzystanie z badań online?

Zastosowanie ankiety online umożliwia łatwy i szybki dostęp do opinii klientów, co pozwala nam lepiej zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania, oraz podejmować odpowiednie działania na podstawie zebranych danych.

Powiązane strony

Przykłady analiz
Zobacz
Jak mierzyć zadowolenie Klienta
Zobacz
Jakie korzyści daje badanie satysfakcji klientów?
Zobacz
Badania Opinii Klientów
Zobacz
Badania Lojalności Klientów
Zobacz
Tajemniczy klient
Zobacz
Badania opinii pacjentów
Zobacz
Badania UX – kilka słów dla początkujących
Zobacz
Raporty rynkowe
Zobacz
Program do badań ankietowych satysfakcji klienta
Zobacz
Cele w badaniach satysfakcji klienta
Zobacz
Ankiety online – narzędzie do badania satysfakcji klienta
Zobacz
Badanie satysfakcji pacjentów
Zobacz
Metoda, która daje nowe możliwości
Zobacz
Produkt w oczach zadowolonego klienta
Zobacz
Znaczenie satysfakcji klienta w prowadzeniu biznesu
Zobacz
Po pierwsze: klient!
Zobacz
Na co zwrócić uwagę w badaniach satysfakcji klientów?
Zobacz
Satysfakcja klientów – jak ją osiągnąć?
Zobacz
Badania satysfakcji klientów - badanie, które dba o klientów
Zobacz
Zadowolenie, które buduje przyszłość
Zobacz
Jak radzić sobie z niezadowolonym klientem aby wygenerować zyski
Zobacz
Zastosowanie SurvGo w procesie badania satysfakcji klientów
Zobacz
Badanie satysfakcji pacjentów jako przykład podnoszenia jakości usług placówki medycznej
Zobacz
Badanie reputacji marki - jak badać
Zobacz
Ankiety online – pogłębiona wiedza o opiniach klientów
Zobacz
System do tworzenia ankiet
Zobacz
Program do ankiet - samodzielnie twórz ankiety online
Zobacz
Lekarz online – umów się na wizytę
Zobacz
Jak uzyskać poradę lekarską online
Zobacz
Konsultacje z diabetologiem online. Porady dla cukrzyków
Zobacz
E-konsultacja ze specjalistami z całej Polski
Zobacz
Czy lekarz online wypisuje e-Recepty?
Zobacz
Najczęstsze błędy popełniane przy przeprowadzaniu badań rynku
Zobacz
Angina i zapalenie oskrzeli | haloDoctor | Konsultacje lekarskie online
Zobacz
Wskazówki dotyczące napisania najlepszego wstępu do ankiety
Zobacz
Czego możemy się dowiedzieć dzięki przeprowadzaniu ankiet?
Zobacz
Badanie satysfakcji klientów dużej sieci handlowej – jak można je przeprowadzić?
Zobacz
8 praktycznych wskazówek dotyczących tego, jak skutecznie zachęcić klientów do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji
Zobacz
Jakie techniki badawcze wykorzystać przy okazji badań satysfakcji klienta?
Zobacz
Badanie klientów branży jubilerskiej – czego może dotyczyć i za pomocą jakich technik je zrealizować?
Zobacz
NPS – jak obliczyć ten wskaźnik oraz jak interpretować jego wartość?
Zobacz
Badanie satysfakcji klientów placówki medycznej – jakie korzyści płyną z realizacji badania i jak przeprowadzić taki pomiar?
Zobacz
Problemy klientów: Jak je identyfikować i naprawiać?
Zobacz
Raport z badań satysfakcji klientów - dlaczego warto go zamówić?
Zobacz
Ile kosztuje realizacja badania satysfakcji klientów?
Zobacz
CONJOINT – zastosowanie metody w badaniach satysfakcji klienta
Zobacz
Zalety badań satysfakcji klientów
Zobacz
Badania satysfakcji klienta – Metody badawcze
Zobacz
7 porad jak dobrze prowadzić badania satysfakcji klientów
Zobacz
Jak zrealizować badanie wrażliwości cenowej według metody PSM?
Zobacz
Jaką rolę pełni BPTO w badaniu satysfakcji klienta?
Zobacz
DPA jako metoda badania wrażliwości cen
Zobacz
Zastosowanie badań ankietowych w ocenie poziomu satysfakcji klientów
Zobacz
W jaki sposób można monitorować opinię i poziom satysfakcji klientów?
Zobacz
Dlaczego regularne badania satysfakcji klientów są ważne
Zobacz
Etyczne praktyki w badaniach satysfakcji klientów
Zobacz
Badania satysfakcji klientów a zrównoważony rozwój
Zobacz
Wpływ satysfakcji klientów na lojalność i retencję
Zobacz
Zastosowanie CAWI w badaniach satysfakcji klienta. Klucz do poprawy usług
Zobacz
Metoda Servqual w badaniach satysfakcji klientów
Zobacz
Badanie satysfakcji klientów. Jak lepiej zrozumieć potrzeby odbiorców?
Zobacz
Polecane serwisy:
Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony